VRX 5W30 – sintetinė variklinė alyva su mikrokeramikos dalelėmis
Pačios naujausios kartos variklinė alyva. Savo unikalios formulės dėka ši alyva ženkliai lenkia visas tradicines alyvas. VRX 5W30 alyvai gaminti yra naudojama aukščiausios kokybės esterio bazė ir aukštųjų technologijų dėka pagaminti naujausios kartos priedai. Tai leidžia eksploatuoti automobilį atšiauriausiose sąlygose, varžybose, tuo pat metu padidinant pravažiuotų kilometrų skaičių tarp techninių aptarnavimų.
1. Pagal termo oksidacinį stabilumą esterio alyvos smarkiai pranoksta bet kokias tradicines alyvas, taip pat ir sintetines alyvas, gaminamas polialfaolefinų (PAO) pagrindu. Dėka esterio alyvos poliarizacijos, alyvos plėvelė labai tvirtai prilimpa prie variklio detalių ir nesudaro nė menkiausios galimybės sausai trinčiai užvedant automobilį. Net ir esant neigiamai aplinkos temperatūrai.
2. Esterio bazėje pasiskirsčiusios mikrokeramikos dalelės puikiai išsklaido karštį ir mažina paviršių trintį. Stabdo detalių dilimą net ir ekstremaliausiais eksploatavimu režimais.Variklis, naudojantis VRX 5W30 praktiškai “neapauga“ nuosėdomis ir neperkaista.
35.50 €
Pačios naujausios kartos variklinė alyva. Savo unikalios formulės dėka ši alyva ženkliai lenkia visas tradicines alyvas. VRX 5W30 alyvai gaminti yra naudojama aukščiausios kokybės esterio bazė ir aukštųjų technologijų dėka pagaminti naujausios kartos priedai. Tai leidžia eksploatuoti automobilį atšiauriausiose sąlygose, varžybose, tuo pat metu padidinant pravažiuotų kilometrų skaičių tarp techninių aptarnavimų.
1. Pagal termo oksidacinį stabilumą esterio alyvos smarkiai pranoksta bet kokias tradicines alyvas, taip pat ir sintetines alyvas, gaminamas polialfaolefinų (PAO) pagrindu. Dėka esterio alyvos poliarizacijos, alyvos plėvelė labai tvirtai prilimpa prie variklio detalių ir nesudaro nė menkiausios galimybės sausai trinčiai užvedant automobilį. Net ir esant neigiamai aplinkos temperatūrai.
2. Esterio bazėje pasiskirsčiusios mikrokeramikos dalelės puikiai išsklaido karštį ir mažina paviršių trintį. Stabdo detalių dilimą net ir ekstremaliausiais eksploatavimu režimais.Variklis, naudojantis VRX 5W30 praktiškai “neapauga“ nuosėdomis ir neperkaista.
Visa tai leidžia padidinti variklio elastiškumą, sumažinti kuro sunaudojimą ir maksimaliai saugoti
variklį nuo susidėvėjimo.
SAVYBĖS
- Įtakoja didelį kuro taupymą (nuo -4 iki -7%).
- Ženkliai sumažina vidaus trintį (iki -41% pagal TUV bandymo ataskaitą Nr. PB 8141.198.08).
- Padidina galingumą (nuo 4 iki +7%).
- Labai sumažina alyvos naudojimą (iki -70%).
- Pastebimai sumažina veikiančio variklio triukšmą.
- Palaiko variklio švarą.
- Pagerina šalto variklio užvedimą.
TAIKYMAS
Ideali alyva visiems šiuolaikiniams benzininiams ir dyzeliniams varikliams, įskaitant su tiesioginiu įpurškimu, common rail, turbokompresoriumi ar katalizatoriumi. Specialiai sukurtas šiuolaikiniams, techniškai pažangiems benzinu ir dyzelinu varomiems automobiliams bei lenktyniniams automobiliams. Rekomenduojamas Formulės, ištvermės ir ralio lenktynių automobiliams, taip pat varikliams su turbokompresoriumi. Naudoti reikiamą alyvos kiekį, nurodytą transporto priemonės ar darbinio variklio naudojimo instrukcijoje.
SPECIFIKACIJOS
ACEA C3-12
API SN/CF
Anksčiau klasifikuotas ir taikytas pagal ACEA A3/B4-04
TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS
Tankis, esant 15 °C
Klampumas, esant -30 °C Klampumas, esant 40 °C Klampumas, esant 100 °C Klampumo indeksas HTHS Pliūpsnio temperatūra Stingimo temperatūra Bendras bazinis numeris |
0,851 kg/l
4420 mPa.s 53,80 mm²/s 9,90 mm²/s 174 3,5 mPa.s 222 °C -42 ºC 7,7 mgKOH/g |
1 L
Reviews